c_300_250_16777215_10_images_66912.jpg


ترکمن سسی- نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: به عقیده من در گلستان توسعه متوازن استانی اتفاق نیفتاده و امیدواریم شرق و غرب استان به یک چشم دیده شوند.


 شهرام کوسه غراوی صبح یکشنبه در همایش شوراهای اسلامی استان گلستان، اظهار کرد: وفاق و همدلی باید در شوراها وجود داشته باشد تا شاهد توسعه شهرها و روستاهای استان گلستان باشیم.
وی افزود: انتظار ما این است که شوراها برای کار خود راهبرد و استراتژی داشته باشند و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.
کوسه غراوی با بیان اینکه سیمای شهری و روستایی موضوع بسیار مهمی است که شوراها باید به آن توجه کنند، گفت: متاسفانه در هیچ نقطه ای از استان اتفاق خاصی در سیمای شهری ندیده‌ام که حس متفاوتی برای شهروندان ایجاد کند.
وی افزود: به طور مثال در شهر گنبد بافت تاریخی و آجری دیده نمی‌شود که نشان می دهند اهمیت زیادی به این موضوع نداده‌ایم و این مسائل جزو وظایف شوراها، شهرداران و دهیاران است.
وی ادامه داد: شوراها باید یک سخنگو داشته باشند تا یک صدا از شورا خارج شود و اعضای شورا باید به اشتغال جوانان بپردازند و ظرفیت‌های شهر و روستای خود را شناسایی کنند.
نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عقیده من در گلستان توسعه متوازن استانی اتفاق نیفتاده است و امیدواریم شرق و غرب استان به یک چشم دیده شوند، به طور مثال مراوه تپه و گمیشان مانند گرگان توسعه یابند.
کوسه غراوی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم هنوز مشخص نشده است، گفت: هنوز برای کشاورزان در این بخش اتفاق خوبی رخ نداده زیرا با وجود تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم در حق کشاورزان گلستانی جفا شده است.
وی با اشاره به توریستی بوده استان گلستان یادآور شد: متاسفانه رسوب سرمایه در گلستان کم بوده و نتوانستیم از ظرفیت‌های گردشگری استان برای توسعه و پیشرفت آن بهره ببریم./ خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر