c_300_250_16777215_10_images_68513.jpg

ترکمن سسی- امام جمعه بندر ترکمن گفت: سنت ازدواج مورد تاکید دین اسلام است و باید با الگوگیری از سنت حسنه پیامبر (ص) در جامعه اسلامی ترویج داده شود.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آخوند عبدالرحمان کر در نماز جمعه این هفته بندر ترکمن با اشاره به اینکه، سنت ازدواج دستورات دین مبین اسلام است، افزود: یکی از موضوعاتی که دین اسلام همواره بر آن تاکید داشته و همچنین در احادیث فراوانی سفارش شده است، بحث تشکیل خانواده و امر مقدس ازدواج است.
وی ساده‌ زیستی و وفاداری را برای تشکیل خانواده ضروری خواند و با اشاره به تأکید دین مبین اسلام به ازدواج آسان افزود: ساده ‌زیستی و ازدواج آسان موجب خوشبختی و عاقبت به خیری زوجین می‌شود..
امام جمعه بندر ترکمن خاطر نشان کرد: مسئله ازدواج یک امر بسیار مقدس است که باید جوانان و خانواده‌ها با فراهم کردن زمینه ازدواج ساده این امر خدایی را ترویج دهند.
آخوند عبدالرحمان کر با بیان اینکه ازدواج سنتی آسمانی، الهی و ارزشمند است که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می شود، گفت: زندگی موفق، در پناه ازدواجی موفق و ازدواج موفق در گرو عمل به دستورات روشنگرانه دین مبین اسلام است.
وی با اشاره به وظایف زن و مرد در قبال هم افزود: زندگی در نزد خداوند از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است که بر مبنای معنویت بنا شده باشد.
وی نقش زنان و دختران در تربیت نسل‌های آینده بسیار حائز اهمیت است و گفت: اولویت اصلی و مهم‌تر از تشکیل خانواده، تربیت فرزندان صالح و مومن است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر