c_300_250_16777215_10_images_68530.jpg

ترکمن سسی- جلسه مشترک استاندار گلستان با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و گفتگو هایی پیرامون مباحث توسعه استان صورت گرفت.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع استانداری گلستان، در این جلسه که عصر سه شنبه 23 مرداد برگزار شد، دکتر سید مناف هاشمی با تاکید بر اهمیت نقش نمایندگان مجلس استان در رشد و پیشرفت گلستان، اظهار کرد: همراهی و همدلی می تواند موجب تسریع در رفع مشکلات استان شود و حرکت استان در مسیر توسعه را سرعت بخشد.
وی افزود: صد پروژه اساسی استان مورد توجه جدی قرار گرفته و از بین آنها 20 پروژه اصلی در اولویت پیگیری توسط مدیریت استان قرار گرفته است.
لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل توسعه ای استان با دکتر هاشمی در میان گذاشتند.
گفتنی است استاندار گلستان از ابتدای پذیرش مسئولیت تا به امروز به طور مداوم جلساتی را با نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان برگزار کرده است.
 
 

 






نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر