c_300_250_16777215_10_images_1_38854.jpg

ترکمن سسی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ از امدادرسانی به ۲۵۳۸ نفر حادثه دیده در شش ماهه نخست امسال در استان خبرداد.



به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، دکتر محمدعلی هروی اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان از اول فروردین امسال تا ۳۱ شهریورماه، ۱۱۲۸ مورد حادثه ثبت شده است که ۴۲۰۶ نیروی عملیاتی در قالب ۱۵۲۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به ۵۶۶۱ نفر امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد حادثه دیده ۲۲۰۹ نفر در حوادث جاده ای، ۱۲۱۰ نفر خدمات حضوری، ۲ نفر در حوادث دریایی و ساحلی، ۹۱  نفر در حوادث کوهستانی، ۱۰۸ نفر در حوادث شهری، ۶ نفر در حوادث صنعتی کارگاهی، ۲۰ نفر در حوادث ریزش آوار، ۲۳۱ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۱۱۴۷ نفر خدمات مناسبتی و ۱۲ نفر توسط بالگرد به مرکز درمانی منتقل شدند.

هروی به ۲۵۳۸ مورد عملیات رهاسازی مصدومین اشاره کرد و گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره های تخصصی هر لحظه این آمادگی را دارند که در سریع ترین زمان بر بالین مصدومین برسند.
   
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مردم استان در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می توانند با شماره ملی ندای امداد ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر