c_300_250_16777215_10_images_70240.JPG

ترکمن سسی - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : استقلال اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و علمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و پایه و اساس همه آنها استقلال فرهنگی ماست.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی علی مطهری صبح امروز پنج شنبه در اولين كنگره مجمع عمومي وفاق و توسعه گلستان در گرگان با بیان اینکه ما اکنون استقلال علمی داریم افزود : با استقلال علمی که بعد از انقلاب پیدا کردیم اکنون فاصله ما با دنیای غرب کمتر شده است.
 وی ادامه : انقلاب ما با شعار دمیدن روح آزادمنشی در مردم بوجود آمده است که برگرفته از تعالیم اسلامی است و این مفاهیم در دل دین اسلام است.
مطهری افزود : تحول روحی مردم یکی دیگر از برکات انقلاب است که نگاه مردم ایران را نسبت به جهان بر پایه ارزش های اسلامی استوار نمود و امروز اسلام در دنيا مطرح است.
مطهری همچنین با بیان اینکه در طول این چهل سال کاستی هایی نیز داشتیم افزود : در موضوع عدالت و آزادی توفیق نسبی داشتیم و برای رسیدن به آرمانها برخی روش ها باید اصلاح شود.
وی حاطر نشان کرد : جنگ قدرت و تخریب و هجمه به همدیگر که به ویژه در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دیدیم از آفات انقلاب است و اگر ادامه داشته باشد موجب کم شدن اعتماد مردم خواهد شد و آن توان و انرژی را که علیه ترامپ باید متمرکز بکنیم نباید علیه دولت به کار بگیریم.
نایب رئیس مجلس تصریح کرد : تجددگرایی ، رخنه فرصت طلبان و نفوذ تفکرات غربی و کم شدن خلوص نیت ها از آفاتی است که باید مراقب آنها باشیم تا مردم و انقلاب صدمه نبیند.
علي مطهري  همچنین با بیان اینکه احزاب اتاق فكر هستند و می توانند در سپردن مسئولیتها به شايستگان موثر باشند افزود : يكي از مشكلات ما در كشور کمبود و عدم فعاليت احزاب قوي است.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر