c_300_250_16777215_10_images_73861.jpg

ترکمن سسی – راه اندازی استودیو مجازی لحظه های وصال ابتکار بی نظیری بود که برای استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و آشنایی با نخبگان و چهره های شاخص اهل سنت راه اندازی شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، خانم آناهیتا مهشیدی معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در حاشیه ضبط فیلم های برنامه لحظه های وصال ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و همکاران وی گفت: راه اندازی استودیو مجازی "لحظه های وصال"ابتکار بی نظیری می باشد که در ایام ماه مبارک رمضان توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور در حال فعالیت  است.

وی تصریح کرد: بسیار خوشحال و خرسندم که از نخبگان، فرهیختگان، روحانیون و قاریان ممتاز در تهیه و ضبط این فیلم ها استفاده شده است.

این بانوی اهل سنت اظهار نمود: در این ایام و با توجه به شرایط سختی که به خاطر شیوع بیماری کرونا در جامعه و منطقه ایجاد شده است وجود چنین برنامه ای لازم و ضروری بود و از همه هم استانی ها و مردم عزیزمان که دسترسی به فضای مجازی دارند خواهشمندم که با مشارکت در این استودیو مجازی و بازنشر این فیلم ها با ارائه نقطه نظرات به پربار تر و بهتر شدن این برنامه در گام های بعدی مشارکت داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر