c_300_250_16777215_10_images_75506.jpg

ترکمن سسی - فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:طبق تفاهم نامه وزیر بهداشت با قرارگاه خاتم الانبیاء ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در گنبدکاووس در دستور کار قرار دارد.

«عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (سه شنبه ۸ مهر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا که با حضور وزیر بهداشت اظهار کرد: روند شیوع کرونا در گنبدکاووس کاهشی است و ۶۲ بیمار در بیمارستان های گنبدکاووس بستری هستند که ۴۵ درصد از شهرستان گنبدکاووس و مابقی از دیگر شهرستان های اطراف است.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری شبستان فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در هفت بیمارستان ارائه خدمات به بیماران کرونایی انجام می شود و دو بیمارستان تامین اجتماعی و پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله وسلم) از بیمارستان های اصلی ارائه خدمات به کرونا در این شهرستان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: از عید قربان دغدغه های زیادی برای رعایت پروتکل های بهداشتی وجود داشت و خوشبختانه با همراهی علما و مردم مشکل خاصی در استان ایجاد نشد و همچنین روند بستری بیماران کرونا در ماه محرم نیز کاهشی بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر