c_300_250_16777215_10_images_75507.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: اجرای آسفالت 4 کیلومتر قطعه بعدی جاده نفت در دست اقدام است ولی برای تکمیل این پروژه نیازمند اعتبارات ویژه و ملی است.

حسین محبوبی در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تعهد راه و شهرسازی مبنی بر اجرای آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده نفت خاطر نشان کرد: تاکنون 6 کیلومتر از جاده نفت توسط راه و شهرسازی آسفالت شده است و قطعه بعدی به طول چهار کیلومتر آن هم اکنون در حال اقدام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: برای اجرای آسفالت کل این جاده که شامل انجام عملیات زیرسازی نیز می باشد به بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از عهده اعتبارات شهرستانی و استانی خارج است و نیازمند اعتبارات ویژه و اعتبارات ملی است.
به گزارش ترکمن سسی ، قبلا مسئولان راه و شهرسازی گلستان طول جاده نفت در حوزه شهرستان گنبدكاووس را حدود 45 کیلومتر بيان کرده و گفنه اند كه اين جاده فاصله ارتباطی مرکز شهرستان تا مرز اینچه برون را به حدود نصف کاهش می دهد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر