c_300_250_16777215_10_images_75510.jpg

ترکمن سسی - معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: رسانه ها با تولید محتوای غنی می توانند در ترویج و توسعه فرهنگ تقریب و همدلی نقش تاثیرگذاری ایفا نمایند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی، «یاسر مقسم» معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور قبل از ظهر امروز در نشست با فعالان عرصه فضای مجازی گلستان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رسانه ها و فعالان فضای مجازی با تولید محتوای ارزشی و تاثیرگذار می توانندضمن آگاهی بخشی به جامعه و کمک به ایجاد فضای روانی آرام و ارتقای سرمایه اجتماعی جامعه، تبلیغات گسترده دشمنان در فضای مجازی را بی اثر بگذارند.

وی تصریح کرد: مرکز بزرگ اسلامی در زمینه تحقق اهداف تقریبی و تقویت هرچه بیشتر وحدت و همدلی موجود در منطقه از همراهی فعالان رسانه ای  و فعالان فضای مجازی گلستان استقبال می کند.

گفتنی است مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تابستان امسال با راه اندازی استودیو مجازی "لحظه های زندگی" و "لحظه های وصال" با هدف آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی گام موثری در تعامل با محاطبان در فضای مجازی برداشته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر