c_300_250_16777215_10_images_75820.jpg

گرگان : ترکمن سسی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در حال حاضر، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹ در استان گلستان با افزایش مواجه شده و استان در وضعیت قرمز، قرار گرفته است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وبدا گلستان ، عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: شهرستان های گرگان، بندرگز، آق قلا، گنبد، بندرترکمن، مراوه تپه و مینودشت، کلاله و آزادشهر در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان ها در وضعیت هشدار قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر428 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که از این تعداد، 87 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 37 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
فاضل یادآور شد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 7  فوتی بر اثرکرونا در گلستان ثبت شده که با این عدد، آمار جان باختگان کرونا در گلستان به هزار و58 فوتی رسیده است.
متاسفانه اگر مردم استان، توصیه های گفته شده در زمینه مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا را رعایت نکنند، وضعیت گلستان، بحرانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: از همه مردم و کادر بهداشت، درمان و سلامت که طی 8 ماه گذشته درخصوص بیماری کووید 19با رعایت موارد بهداشتی و ارائه خدمات بهتر در حوزه سلامت، تلاش کرده اند، تشکر می کنم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر