c_300_250_16777215_10_images_76540.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گفت: نظارت وظیفه قانونی مدیران است و حتی اگر مدیری تخلف نکند اما در زیرمجموعه آن ها فساد روی دهد برای مدیران هم به اتهام ترک فعل پرونده قضایی تشکیل می دهیم.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع سانی دادگستری گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای استانی پیشگیری از جرم استان که با موضوع بررسی گلوگاه های فساد برگزار شد با تاکید بر اینکه گلستان با تاکید براینکه  در دوره تحول دستگاه قضایی ، اغماض و ملاحظه ای در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود ندارد ، گفت: نظارت وظیفه قانونی مدیران است و حتی اگر مدیری تخلف نکند اما در زیرمجموعه آن ها فساد روی دهد برای مدیران هم به اتهام ترک فعل پرونده قضایی تشکیل می دهیم .
هادی هاشمیان با اشاره به این که شناسایی گلوگاه ها فساد در دستگاه هایی که از بودجه عمومی استفاده می کند به طور جد در دستور کار دستگاه قضایی استان است افزود: در دوره تحول دستگاه قضایی ، اغماض و ملاحظه ای در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود ندارد .
رئیس کل دادگستری  گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که دستگاه قضایی در کنار دستگاه های اجرایی برای توسعه  استان است گفت:   البته این همراهی به معنای نادیده گرفتن تخلف ها و فساد نیست و بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس قوه قضاییه، روند رسیدگی به پرونده های فساد و تخلفات اداری با رعایت موازین قانونی به اطلاع مردم خواهیم رساند .
هاشمیان در ادامه به پرونده 30 سال پیش کارکنان قضایی اشاره کرد و گفت: هم در این پرونده و هم در پرونده 500 هکتاری مراتع گنبدکاووس ، دادگستری استان راسا ورود کرد و تا  ابطال اسناد و بازگرداندن آن ها به بیت المال پیش رفت .
کیا معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان هم در این جلسه  گفت: ۲۰ نفر از افرادی که بدهی بانکی بالایی داشتند و در صدد پرداخت معوقات هزاران میلیاردی خود نیستند شناسایی و به زودی با آن ها برخورد می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر