c_300_250_16777215_10_images_11048.jpg

 



ترکمن سسی - عبدالغفور آخوند رومی - در حوزه دینداری جامعه، عمده ضربه‌هایی که می‌خوریم یا از متحجرین ظاهرپرست مدعی دینداری است یا از متجددین ظاهرگرای اباحه‌گر است!


هر دو اهل خشونت کلامی و رفتاری‌اند و کارشان نفرت‌پراکنی و دوقطبی‌سازی و برهم زدن آرامش جامعه است! یکی می‌خواهد با زور و خشونت، احکام را اجرا کند و دیگری می‌خواهد با زور، خشونت و حربه رسانه، احکام را تعطیل کند!

این دو لبه قیچی، حوادث پاییز سال ۱۴۰۱ را آفریدند و انسجام جامعه را هدف قرار دادند. یک طرف عامدانه با بی‌حجابی و عریانی و یک طرف با ریختن ماست و خشونت کلامی!

باید قوه عاقله‌ای در نظام و بین مردم باشد و جلوی هر دو قطب را بگیرد. نباید بیش از این اجازه داد که دو طرف متحجر و متجدد غربگرا، جامعه را به بیراهه ببرند. باید از حوادث پاییز گذشته عبرت بگیریم؛ وگرنه تابستان پیشِ رو، هر دو دسته، زندگی را به کام ملت تلخ می‌کنند.

نهی از منکر راه و روش دارد و فهم و بصیرت می‌خواهد. نباید اجازه داد که جاهلان، نهی از منکر کنند! این جاهلان، بهترین پاس گُل‌ها را به پروژه حجاب‌زدایی می‌دهند.

نباید به آن‌هایی که عامدانه و سازماندهی شده و با برنامه مشخص، به دنبال ترویج بی‌حجابی و ابتذال و بی‌حیایی هستند، اجازه جولان داد. البته باید بین گروه‌ها و دسته‌جات و افراد شاخصی که عامدانه ترویج بی‌حجابی می‌کنند با افراد عادی، تفاوت قائل بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر