c_300_250_16777215_10_images_entekhab3.jpg

ترکمن سسی:مطلب ذیل از طرف یکی از کاربران سایت ترکمن سسی برای ما ارسال شده و در آن برخی پیشنهادها به یاشولی های گنبد ارائه شده است .

من به عنوان یک گنبدی از یاشولی ها می خواهم اجازه ندهند بعضی از افراد بنام جمع یاشولی ها کاندیداها را تهدید کنند.دیروز خبری را در سایت ترکمن سسی خواندم.بعد پیگیر این خبر شدم متاسفانه خبر درست بود .بعد از انتشار این خبر عین مطالبی که از طرف یکی از یاشولی ها به یکی از کاندیداها گفته شده بود در سایت اولکامیز آمد .
این کارها بر خلاف اخلاق برادری است .اگر شما می خواهید برخی از افراد را تشویق کنید تا اجماع کنند و به تصمیم های شما حرمت بگذارند راهش تهدید کردن نیست.شما اگر یکی را به کلاله بفرستید بقیه کاندیداها را می خواهید چکار کنید ؟رهبر ،حاجی قادری ،حسن نژاد ،نازقلیچی را می خواهید کجا بفرستید ؟
خیلی هم می گویند گزینه آخر شما از بین بردی پور ،هاشمی و طیار خواهد بود .البته یاشولی نیازی این خبر را تکذیب کرد اما سوال من این است که اگر رشید خرمالی و مغربی قوجق به انتخابات برگردند می خواهید چکار کنید ؟
پیشنهاد من اینه که زیاد عجله نکنید و اجازه بدهید نتایج نهایی صلاحیت ها در روز 17 بهمن اعلام شود و بعد تصمیم بگیرید .از تهدید کردن افراد هم پرهیز کنید که نتیجه عکس می دهد .

دیدگاه‌ها  

+3 #1 ترکمن  1394-11-01 11:20
این کاندیداها خودشان قصد ائتلاف ندارند؟ چرا ما ترکمنها همیشه من هستیم!!! چرا ما نمیشیم ؟ باورکنید بعضی هاشون بیشتر از 2هزار رای ندارند.دیر بجنبیم باز میمونیم  
نقل قول کردن
+7 #2 مجید 1394-11-01 13:49
اولا سایت ترکمن سسی و اون نماینده محترم هیچ دلیلی نداره که دروغ بگویند و آبروی خود را ببرند، مطمنا اون خبر صحت داشته و متاسفانه قسمت مهم اون خبر اونجاست که آن یاشولی گفته یاشولی ها انتخاب خود را کرده اند و حتی اسم کاندیدای مورد اجماع یاشولی ها را عنوان کرده وگفته است ما بر روی شخص فلانی به اجماع رسیدیم ،...
نقل قول کردن
+6 #3 Amin Badragh 1394-11-02 07:07
با سلام به نظر بنده در حوزه گنبد یا ش اولی گری معنا ندارد ترکمن در گنبد اکثریت قرار دارد کا ندید قوی کسی هست که بتواند رای مردم را خودش بتواند جمع کند نه اینکه همه رای را جمع کرده وبه ایشان دهند در اکثر این یاش اولی گریها دراق قلاوبندر وکلاله به شکست منجر شده است در سالهای قبل . بزاریم مردم خود انتخاب کنند اگر شما بتوانید کا ندیدها را به مناظره سوق بدهید ودر فضای باز مردم خود بهترین تصمیم را خواهند گرفت واین یاش اولی گری فضا را به طایفه اقلیت بسته نگاه داشته وهمچنین کاندیدای که از نظر قدرت مالی توان بالای دارد امکان نفوذ در یا شاولی گری بیشتر است تا زمانی که شا یسته سالاری نباشد ما شکست میخوریم
نقل قول کردن
-1 #4 آزاد 1394-11-03 07:28
با سلام
اگر بخواهیم کارزار انتخابات را به یک مسابقه تشبیه کنیم(فقط جهت بیان منظور)، هر تیم برای انتخاب روش بازی خود علاوه بر توجه به قابلیت های خود، به قابلیت ها و نیز روش بازی طرف مقابل در بازی های گذشته و برنامه احتمالی در بازی فعلی هم توجه می کند. اگر به دقت روش های دوره قبل را بررسی کنید متوجه خواهید شد که در این دوره به میزان زیادی باید به تجربه گذشته مراجعه کرد و روند کنونی اجماع را حمایت کرد.
نقل قول کردن
0 #5 دانشجو  1394-11-03 10:42
ما نمونه ی مناظره را ...دیدیم نمونه فعالیت یاشولی گری راهم در سال 92 ، به نظرم دومی نتیجه ی مطلوبی داشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر