c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-27_11-46-41.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت تازه یاب مانه و سملقان گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از ستمدیدگان است همانگونه که این کار از آرمان‌های پیامبران و امامان الهی بود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عبدالله آخوند خوش نظر، امام جمعه اهل سنت تازه یاب مانه و سملقان افزود: همه مسلمین جهان وظیفه‌دارند در این روز، جهت مقابله با تروریست‌های جهانی و جنایتکاران به پا خیزند.
وی ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل رژیم کوچکی است که بدون حمایت آمریکا و کشورهای استکباری نمی‌تواند کاری انجام دهد اما این جنایتکاران فراموش نکنند که جمهوری اسلامی ایران هرگز به آنان  اجازه رسیدن به اهداف شومشان را نخواهد داد.
آخوند خوش نظر خاطر نشان کرد: مسلمانان اولین کاری که باید برای شکست دشمن انجام دهند از بین بردن اختلافات و ایجاد اتحاد و انسجام است که این امر موجب می شود کسی جرات نکند حق مسلمانان را از آنان بگیرید .
 وی یادآور شد: همانطوری که امام راحل فرموده اند هرکدام از مسلمانان یک سطل آب بر اسرائیل بریزند،این رژیم جعلی را سیل خواهد برد. استکبارجهانی و جیره خورانش بدانند که بیت المقدس متعلق به مسلمانان فلسطین است و هیچ کسی نمی تواند این عزیزان را از سرزمین مادری آنها بیرون کنند و همانطورکه خداوند فرموده پیروزی از آن مسلمانان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر