c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-28_14-29-21.jpg

 


ترکمن سسی - جانشین سپاه شهرستان آق قلاگفت: "قدس" متعلق به همه مسلمين است و بايد به آغوش اسلام بازگردد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سرگرد پاسدار مصطفی صفری در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در آستانه فرارسیدن روز قدس گفت: بیت المقدس و قدس، متعلق به همه مسلمانان است و بايد به آغوش اسلام بازگردد.

وی در این نشست با بیان اینکه، امسال نیز همه مسلمانان انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد، افزود: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا شعار همیشگی آزادگان جهان بوده و امید است با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم و ان‌شاالله به‌ زودی در قدس شریف به امامت رهبر معظم  انقلاب نماز می‌خوانیم.

جانشین سپاه شهرستان آق قلا در ادامه تصریح کرد: اقدامات رژيم غاصب و کودک کش اسرائيل در حمله به مردم مظلوم فلسطين و كشتار بي رحمانه كودكان غزه را محکوم می کنیم و بار ديگر در راهپيمايي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حضور در راهپيمايي باشكوه روز قدس، نداي آزادي قدس را سر مي دهيم كه قدس، متعلق به مسلمين است و بايد به آنان بازگردد.

سرگرد صفری در پایان سخنان خود با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان گفت: امسال راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم از ساعت ۱۱ صبح از مسیر میدان وحدت تا فلکه قدس در شهرستان آق قلا برگزار می شود.

خبرنگار: رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر