c_300_250_16777215_10_images_94018.jpg

 

ترکمن سسی - علمای اهل سنت گلستان در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس بر وحدت امت اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

 

حاج مدد آخوند هوشمند، امام جمعه شهر مرزی اینچه برون:
ملت های آزادی خواه در اقصی نقاط جهان در روز قدس علیه ظالمان موضع گیری می کنند و این روز ، روز یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.


حاج عبدالباسط آآخوند نوریزاد ، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:
روز قدس نماد وحدت و انسجام ملت های مسلمان و قبول مسئله فلسطین و قدس شریف اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است. در این برهه از زمان که تمام توطئه ها و فتنه ها علیه مسلمین دست به یکی شده اند باید حمایت همه جانبه خود را قدس شریف ابراز بداریم.


حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی، امام جمعه اهل سنت آق قلا:
روز قدس پیام آورو وحدت امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم و برخاسته از آرمان های انقلاب اسلامی و یکی از جلوه های حقیقی ایجاد حکومت اسلامی است.


حاج عبدالجبار آخوند میرابی، امام جمعه قره تپه شهرستان بندرترکمن:
در این روز به خصوص مسلمانان دنیا می توانند با تکریم و تعظیم روز قدس ، اتحاد و انسجام خود را عملی کرده و به دنیا ثابت بکنند.


حاج اسماعیل آخوند قدیری ، امام جمعه روستای چنارلی:
روز قدس نماد حمایت از مظلوم و فریاد علیه ظلم و ستم ظالم در سراسر جهان و روز حیات اسلام و نماد ایستادگی ، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و پیام آور وحدت امت اسلامی است.


حاج عبدالرحمن آخوند کر، امام جمعه اهل سنت بندرترکمن:
روز جهانی قدس جهان اسلام دارای انسجام و وحدت برای دفاع از حقوق مردم فلسطین شد و هیچ عاملی به اندازه روز قدس زمینه ساز انسجام مسلمانان نمی شود.


حاج صلاح الدین آخوند گوگلان ، مدیر حوزه علمیه ربانیه چنارلی :
روز قدس روز اسلام است و مبارزه با استکبار جهانی در روز قدس تجلی می یابد..روز قدس می تواند عزت اسلامی ، وحدت امت اسلامی و حمایت از حقوق و آرمان مردم مظلوم فلسطین را زنده نگه دارد و آن را به جهانیان منعکس کند.


حاج ابوبکر آخوند خوجملی ، امام جمعه نگین شهر:
روز قدس روز نمایش همبستگی جهان اسلام برای آزادی قبله اول مسلمین و یادگار ارزنده امام راحل است. روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر