c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-09_04-13-56.jpg

 


ترکمن  سسی - به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار نشست خبری فرماندار علی آباد کتول همراه معاونین و بخشدار مرکزی و بخشدار کمالان با اصحاب رسانه روز سه شنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


در این نشست که ۳ ساعت طول کشید فرماندار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در این نشست خبری ابراهیم احمدی درخصوص مطالبه گری کشاورزان روستاهای پایین دست رودخانه ها در ترکمن صحرا گفت: در گذشته آب کبود وال و زرین گل به صورت سنتی اداره میشد و برای حق آبه کشاورزان این منطقه پیگیرهایی شده و در حال پیگیری است..
فرماندار علی اباد در خصوص طرح های ناتمام و عدم و تکمیل سالن های ورزشی در زمان موعد در روستاهای اودک دوجی، آزادتپه و بدراق نوری گفت: طرح های نیمه تمام که از دولت های گذشته بجا مانده در تلاش هستیم در دولت سیزدهم آنها را تکنیل و به بهره برداری برسانیم.
 وی با اشاره به سه سالن ورزسی در روستاهای مذکور بیان کرد این سه سالن سالها پیش نیمه کاره رها شده و اعتبار همه آنها تامین شده که با پبگیرها در صدد هستیم تاپایان سال جاری این  سه سالن ورزشی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
احمدی در خصوص برگزاری مراسم مختوم قلی فراغی در اردبیهشت سال جاری در این شهرستان علی آبادکتول گفت: مراسم مختوم قلی در این شهرستان در سال جاری  به میزبانی اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد و باید مراسم مختوم قلی همانند سایر شهرستان های دیگر برگزار شود.
وی با ابراز گلایه از عدم اطلاع رسانی دقیق برای برگزاری این مراسم در این شهرستان گفت: ما خواهان برگزاری این مراسم هستیم.
 در ادامه منصور خسروی معاون امنیتی فرماندار نیز در این خصوص گفت: ما از طریق فرمانداری به دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای ترکمن نشین شهرستان ابلاغ کردیم که برای تشکیل یک موسسه فرهنگی اجتماعی اقدام کنند تا با تشکیل موسسه با جذب اعتبار مراسم های خوبی در سال های اینده در این شهرستان برگزار کنیم.


گزارشگر : عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر