c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-09_16-33-57.jpg

 

ترکمن سسی - فرماندار بندرترکمن گفت: یک خبرنگار دغدغه مند برای منافع شخصی خود قلم نمی زند و تحت هیچ شرایطی واقعیت ها را پنهان نمی کند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، نورمحمد جعفری ظهر سه شنبه هفدهم مراد 1402 در نشست با جمعی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی، فعالیت در حوزه رسانه را نمایش عقلانیت، حق طبی و حریت با قدرت فن بیان و تولید محتوا خواند و گفت: این حرفه استرس، اضطراب و هیجانات خاص خودش را به همراه دارد.
وی افزود: خبرنگاران آینه تمام نمای مردانگی می باشند که محصول کارشان را با شجاعت مثال زدنی به مخاطب انتقال می دهند. بسیاری از صاحب نظران با آنکه نسبت به مسائل پیرامون آگاهی کامل و اشرافیت کافی دارند، لیکن قدرت و جرات ابراز برخی وقایع را در خود نمی بینند. در سوی مقابل یک خبرنگار صاحب فکر و اندیشه، پرده ها را با جسارت، کنار زده و شکل حقیقی جریانات را به اطلاع مردم می رساند.
جعفری، یکی از وظایف مهم خبرنگاران و فعالان فضای مجازی را نشر حقایق بدون در نظر گرفتن ملاحظات شخصی و جناحی دانست و اظهار داشت: از مشخصات یک تولیدکننده موفق، مدیریت کار و انتشار اثر کاری در سریع ترین زمان ممکن می باشد.
وی ادامه داد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی نسبت به سایر افرد ارتباطی فراتر و قوی تر با مخاطبین شان دارند. همچنین لازمه تولید یک محتوای خوب و مفید به دانش، تخصص، کنکاش و اطلاعات با رعایت قوائد دستور زبان و تدوین یا ویرایش اثر برمی گردد.
فرماندار شهرستان ترکمن، اعتماد عموم به تولیدات خبرنگاران و فعالان فضای مجازی را بسته به مهارت و شاخصه های بکار گرفته شده در متن یک محتوا توصیف کرد و تاکید ورزید: مسئولین نیاز مبرم به همراهی خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی دارند.


گزارشگر : فعال اجتماعی و فضای مجازی : عبدالستار کم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر