c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-09_15-57-55.jpg

 

 ترکمن سسی - به مناست سالروز شهید صارمی ۱۷ مرداد روز خبرنگار، دهیاران ۴ روستای ترکمن نشین بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول با حضور در منزل خبرنگار عبدالرضا نظری از وی تجلیل کردند.


  در این مراسم دهیاران روستای قره بلاق، آزادتپه(شاغال ذفه)، آشوربای و کوزه لی با همراهی اعضای شورای اسلامی و فرهنگیان بازنشسته، به پاس تلاش های وی برای پوشش خبرهای خوب و امید بخش از طریق پایگاه های خبری معتبر تقدیر و تشکر کردند.
 در این مراسم عبدالرضا نظری خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی از عملکرد خبری خود در طول یکسال گذشته گفت و از توجه دهیاران و اعضا شورای اسلامی و فرهنگیان این روستاها به خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.
عبدالرضا نظری یکی از فعالان رسانه ای ترکمن صحراست که کار رسانه ای خود را با آموزش های تخصصی و اخذ مدرک خبرنگاری و گزارشگری در باشگاه خبرنگاران و مدارک روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد و با رسانه های محلی در گلستان همکاری می کند.
 فعالیت رسانه ای خود را در نشریات صحرا و اقتصاد گلستان در سال ۸۴ آغاز کرد و هم اکنون با چندین نشریه و چندین پایگاه خبری از جمله ترکمن سسی همکاری دارد.
تصاویر مربوط به تجلیل از این خبرنگار با حضور مسولین محلی روستای اشوربای، آزادتپه و آتش نشانی روستای قره بلاغ است.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-09_16-28-13.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر