c_300_250_16777215_10_images_65472.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان در دیدار با ائمه جماعات اهل سنت استان اظهار کرد: وحدت موجود در استان که در کشور نمونه است، می تواند در توسعه گلستان نقش موثری داشته باشد .


به گزارش ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز پنج شنبه (2 آذر) در نشستی صمیمانه با حضور ائمه جماعات اهل سنت ضمن تبریک هفته وحدت و ایام فرخنده ربیع الاول، تصریح کرد: گلستان نقش برجسته ای در زمینه وحدت و همگرایی  درسطح ملی دارد.
وی افزود: همه باید در راستای جذب سرمایه گذاران به استان تلاش کنند و ائمه جمعه نقش تاثیر گذار و مهمی در این زمینه دارند که می تواند به رشد و توسعه استان کمک کند.
همچنین در این دیدار، حکم استاندار گلستان خطاب به آخوند میرزاعلی به عنوان مشاور استاندار در امور اهل سنت استان به وی تقدیم شد.
گفتنی است در این نشست صمیمانه حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه  رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گزارشی از اقدامات و فعالیت های این مرکز ارائه کرد و دیگر ائمه جماعات حاضر در جلسه دغدغه ها و مسائل خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر